Instagram

Rabu, 9 Januari 2013

TESTIMONI MINYAK ANUGERAH

Asma yang dihidapi sejak kecil hilang dalam tempoh dua bulan.Saya mempunyai masalah asma sejak kecil lagi dan ianya berterusan sehingga kini. Hampir setiap bulan, saya terpaksa bergantung kepada inhaler dan ubat-ubatan lain yang diberikan oleh doktor. Bukan itu saja, ubat tradisional pun telah banyak saya makan tapi semua tak jalan. Alhamdulillah, sejak saya menggunakan Minyak Sejuta Rahsia Anugerah sejak dua bulan lalu, penyakit asma saya semakin pulih. Saya sapu minyak ini setiap pagi dan malam.Kalau dulu saya bawa inhaler ke mana-mana, kini saya tidak lagi bergantung nyawa dengannya. Saya dapati Minyak Sejuta Rahsia Anugerah ini mengandungi doa-doa penyembuh semput dan asma sebab itulah saya menggunakannya. Ternyata saya berjaya menikmati mukjizat Al-Quran. Syukur kepada Allah dan terima kasih Minyak Sejuta Rahsia Anugerah.Secara jujur saya mengesyorkan Minyak Sejuta Rahsia Anugerah kepada mereka yang mengalami masalah asma kronik seperti saya. Terima kasih.

Nurul Hana23 tahun
Kuala Lumpur

Disuruh cermin muka oleh suami. Hati isteri mana yang tak punah!Dapatkah anda bayangkan perasaan seorang isteri jika si suami mengelak untuk memandang muka isteri, seolah-olah benci padanya? Itulah ujian Allah yang pernah ditanggung oleh saya sebagai seorang isteri.Sebelum ini, hubungan kami sebagai suami isteri tidak ada cacat cela dan bahagia. Tetapi sejak kebelakangan ini, kasih sayang dari suami semakin hilang dan dia seolah-olah benci memandang saya. Asal nampak saja muka saya, dia marah tanpa sebab. Semakin hari semakin meluat dia tengok saya. Padanya muka saya tak berseri, suram dan hodoh. Yang paling saya kecewa sekali apabila dia cakap pada saya supaya cermin muka sendiri.Saya agak aktif dalam jualan langsung. Tetapi sejak masalah ini timbul, banyak ‘customer’ saya melarikan diri. Kalau saya jumpa mereka, majoriti daripada mereka mesti menegur muka saya nampak muram dan tidak berseri.Apabila saya mengadu pada kawan tentang masalah ini, dia surah saya mencubaMinyak Kasturi Anugerah - Menaikkan Seri dan Pemanis. Saya pada mulanya tidak berani menggunakannya kerana menyangka ianya minyak ‘senyonyong’. Tetapi kawan saya menerangkan ianya mengandungi bacaan 30 juzuk Al-Quran dan himpunan doa untuk menaikkan seri wajah supaya orang senang dan sayang dengan kita.Pada mulanya saya hanya mencalitkan minyak tersebut di kening diikuti dengan bacaan selawat. Setelah dua hari memakainya, saya dapat lihat perubahan suami saya. Cara dia pandang saya pun lain, senyum saja bila nampak saya. Itu yang membuatkan saya lebih yakin. Minyak ini juga boleh dibawa mandi, jadi saya campurkan dengan air mandian. Alhamdulillah, tak sampai sebulan, reaksi suami saya betul-betul berbeza. Dia asyik puji muka saya berseri-seri, ceria dan nampak lawa macam anak dara. Itu yang buat saya ‘syok’ tu.Dahulunya dia malu dilihat bersama saya tetapi kini kami sering keluar dengan rakan-rakannya. Para pelanggan saya pun ramai bertanyakan tentang perubahan diri saya. Kata mereka saya nampak lain sangat dan muka pun lebih berseri. Dulu saya rasa bagaikan diri sangat hodoh dan berasa malu untuk berdepan dengan orang ramai.Selain dari mengamalkan Minyak Kasturi Anugerah - Menaikkan Seri dan Pemanis ini, saya tak lupa beribadat kepada Allah dan memanjatkan kesyukuran padaNya dengan perubahan yang terjadi pada diri saya ini. Layanan suami makin “tip-top”, macam rasa baru bercinta pula. Alhamdulillah, berkat kesabaran dan doa kepada Allah yang tak pernah putus, hubungan kami suami isteri kembali jernih. Pelanggan saya pun semakin ramai dan perniagaan saya pun kembali laris.

Atillah Ali
43 tahunKajang, Selangor
013-6338417 

Alhamdulillah, kepercayaan diri saya semakin meningkat dan perniagaan bertambah maju.Sejak dulu lagi saya memang kurang kenalan perempuan, apatah lagi kenalan lelaki. Saya pun memang tak pandai nak bergaul dengan orang ramai, disebabkan rasa rendah diri dengan fizikal saya sendiri. Tapi itu semua tak melemahkan semangat saya untuk menjalankan perniagaan saya sendiri.Saya mula berjinak-jinak dengan jualan langsung sejak tahun lalu dan salah satu faktor utama untuk kekalkan perniagaan supaya stabil sudah tentu dengan mempunyai pelanggan yang ramai. Mungkin cara saya untuk berinteraksi dengan pelanggan agak kekok, menyebabkan ramai pelanggan saya susah untuk meletakkan kepercayaan pada diri saya. Jadi saya telah meminta bantuan adik saya untuk menolong saya dalam perniagaan ini. Dia yang berdepan dengan pelanggan, saya hanya kerja di belakang tabir sahaja. Kadang kala rasa sedih kerana tak tahu di mana silap saya sehinggakan orang susah nak mendekati saya.Bulan lepas, makcik saya telah mengesyorkan saya untuk mencuba Minyak Kasturi Anugerah - Menaikkan Seri dan Pemanis yang mendapat liputan suratkhabar. Secara jujur, saya agak keberatan untuk menggunakannya tetapi melihatkan perniagaan saya yang semakin merudum, saya bertekad untuk menyelamatkannya. Dengan izin Allah, setelah seminggu saya menggunakan Minyak Kasturi Anugerah - Menaikkan Seri dan Pemanis ini, saya merasakan perubahan yang amat ketara.Para pelanggan saya mula menunjukkan minat bila saya bersuara dan bercerita tentang produk yang saya jual dan cara mereka melayan saya pun sungguh lain, semakin mesra. Ada di antara mereka yang menegur tentang air muka saya yang dikatakan makin berseri. Alhamdulillah, perniagaan saya juga semakin laris semenjak saya amalkan Minyak Kasturi Anugerah - Menaikkan Seri dan Pemanis ini. Tak sangka, dengan secalit minyak dan dengan berkat doa kepada Allah, saya berasa lebih yakin untuk berdepan dengan orang ramai dan memajukan perniagaan saya. Terima kasih Anugerah!
Amyza32 tahun
Wangsa Maju

Tiada ulasan:

Catat Ulasan