Instagram

Jumaat, 23 Ogos 2013

TESTIMONI JUS TERAPI SARAF

Testimoni

Faizal

Saya mengalami masalah gastrik dan sakit pada bahagian dada yang teruk sebelum ini sehingga menganggu kerja harian saya kerana terpaksa ke hospital 3kali seminggu untuk menjalani rawatan.Berbagai jenis ubat telah saya cuba tetapi tidak berkesan hinggalah pada suatu hari seorang rakan telah menemukan saya dengan ustaz dan menerima rawatan di Furqon Terapi dan mengamalkan minuman Jus Terapi Saraf.Selepas 2 hari saya menggunakan Jus Terapi Saraf terdapat perubahan besar pada badan dan alhamdulillah sakit gastrik dan kurang selesa di bahagian dada saya semakin berkurangan.Sekarang saya boleh menjalani rutin harian saya seperti biasa.Sehingga sekarang saya masih mengamalkan minuman Jus Terapi Saraf kerana ianya baik untuk kesihatan.

Noraliza (012-2572243)

Saya ingin berkongsi pengalaman sepanjang saya menggunakan produk Jus Terapi Saraf.Saya mengalami gangguan makhluk halus,susah untuk tidur dan juga seluruh badan saya menjadi bengkak serta gatal.Saya tidak dapat bekerja selama 2 bulan, pelbagai perubatan telah saya cuba tetapi tidak menjadi dan saya hampir berputus asa, tetapi dengan ketentuan ALLAH SWT diketemukan saya dengan Ustaz Malik dan menerima rawatan secara Islam. Syukur alhamdulillah setelah 3 hari minum Jus Saraf Furqon Terapi, penyakit gatal, bengkak pada badan saya menunjukan kesan-kesan positif dan sekarang semakin baik...Jus Saraf Furqon Terapi sungguh mujarab

Mustafa (017-2833288)

Banyak usaha yang telah saya cuba bagi merawat penyakit gout dan sakit pinggang.Saya selalu ke hospital dan klinik swasta untuk mendapatkan suntikan bagi menahan kesakitan.Saya terpaksa menggunakan tongkat dan kerusi roda kerana tidak boleh berjalan dengan stabil.Pada suatu hari seorang kawan telah membawa saya berjumpa dengan Ustaz Malik untuk menerima rawatan secara Islam, baru pertama kali menerima rawatan,dan mengamalkan minuman Jus Saraf Furqon Terapi, badan saya terasa ringan,rasa sakit pinggang dan lutut telah hilang dan dapat  menaiki tangga tanpa bantuan tongkat.Hubungan kelamin dengan isteri juga bertambah baik.Jus Terapi Saraf memang baik untuk kita dan ianya juga berfungsi sebagai makanan tambahan kesihatan.

Intan Badariah (017-3685609)

Sebelum ini beliau mengalami masalah gangguan makhluk halus terutama di bahagian saraf dan sendi-sendi menyebabkan pening yang kronik dan muntah-muntah.Beliau diperkenalkan dengan pelbagai kaedah rawatan tradisional, tetapi masih tidak dapat menyembuhkan sepenuhnya sehinggalah beliau diperkenalkan dan menerima rawatan secara Islam dari Ustaz Malik, dan alhamdulillah setelah mengamalkan minuman Jus Saraf Furqon Terapi selama seminggu seluruh badan beliau menjadi ringan,penyakit pening,ketegangan saraf dan sendi ketika tidur tiada lagi.

Shuhada Abdul Rahman (019-6991276)

Sebelum ini saya mengalami masalah sakit urat, sakit pinggang dan masalah dalaman wanita, ribuan ringgit telah saya habiskan untuk membuat rawatan bagi mengubati penyakit yang saya alami tetapi saya masih mengalami masalah yang sama.Saya memberitahu masalah saya ini pada sahabat saya dan beliau memperkenalkan saya pada Ust Malik pengasas Perubatan Islam Furqon Terapi.Alhamdulillah, sekarang hampir seminggu saya mengamalkan minuman Jus Terapi Saraf masalah penyakit yang saya hadapi semakin pulih dan bertambah baik.Hubungan dengan suami bertambah intim.Ianya sesuai untuk wanita selepas bersalin juga.Selamat mencuba

Aishah Alias (017-8831930)

Sebelum ini saya kerap ke hospital HUKM kerana mengalami masalah urat saraf sendi dan amat sukar untuk saya berjalan.Sekian lama saya menerima rawatan tetapi masih dalam keadaan yang sama.Dengan bantuan seorang rakan karib menemukan saya dengan Ust Malik dan mendapat rawatan secara islamdari beliau.Alhamdulillah kesakitan saya yang saya tanggung selama ini mula bertambah baik dan saya dapat berjalan seperti biasa, sehingga sekarang saya masih mengamalkan dengan minuman Jus Saraf Terapi setiap hari.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan