Instagram

Sabtu, 24 Ogos 2013

KISMIS ORGANIK ANUGERAH

Berikan anak anda makanan yang berkhasiat untuk pembelajaran mereka dengan Kismis Organik Anugerah. Ia mengandungi  zat besi, potassium, magnesium, kalsium, vitamin B1, B3 dan B6. Kismis Organik Anugerah telah dibacakan dengan ayat-ayat suci al-Quran dan doa-doa terpilih, menjadikan ianya makanan terbaik untuk kecergasan fizikal, mental, emosi dan rohani anak anda.
 
Antara ayat-ayat dan doa-doa khusus yang terkandung di dalam Kismis Emas Anugerah ini:
 
Bacaan 30 juzuk al-Quran
Surah al-Fatihah
Surah Yaasin
Surah Ash-Sharh’ (Surah Al Inshirah)
Doa penerang hati
 
 
"Saya seorang pelajar tahun akhir dan sentiasa memerlukan daya konsentrasi yang baik, tetapi masalah saya ialah saya cepat lupa maklumat yang telah dibaca atau tidak fokus apa yang diajar oleh pensyarah. Saya juga mengalami fobia ketika hendak menduduki peperiksaan dan sentiasa berasa tertekan dengan tugasan lain. Semasa peperiksaan pula, saya sering rasa gugup, masih berdebar-debar dan kurang keyakinan terhadap kemampuan diri walaupun telah membuat persiapan awal untuk menghadapi peperiksaan.Kadangkala, rasa macam ‘give up’ pun ada walaupun perkara yang mudah untuk dipelajari, tetapi terasa begitu susah dan cepat mengaku kalah.
Baru-baru ini, rakan sekuliah saya mengesyorkan agar mencuba Kismis Emas untuk kecergasan minda. Antara impak-impak awal semasa pengambilan kismis emas ini, saya dapati saya lebih bersemangat untuk menyelesaikan segala tugasan yang diberi dan dapat menumpukan perhatian dalam kuliah harian. Saya hanya mengamalkan kismis emas ini pada sebelah pagi sebelum ke kuliah dan ketika mengulangkaji pelajaran.
Selepas sebulan pula, saya rasakan fikiran terasa lebih segar dan mampu berfikir dengan lebih tenang. Saya juga mudah mengimbas kembali maklumat yang dibaca dan keupayaan belajar menjadi lebih bertenaga, mampu mengekalkan konsentrasi untuk jangka waktu yang lebih lama."
 
Ardy Zulkarnain Bin Shamas, 20 tahun, Kepala Batas, Pulau Pinang.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan