Instagram

Sabtu, 12 Januari 2013

LOSYEN SEJUTA KHASIAT ANUGERAH

LOSYEN Sejuta Khasiat Anugerah bukan sekadar losyen biasa. Ini kehebatan kalam Allah mampu menjadi ubat dan penawar kepada pelbagai jenis penyakit.Al-Quran diangkat sebagai martabat yang tertinggi untuk dijadikan panduan penawar dan penyembuhan. 

Menurut Ustaz Khairul Azhar Ghazali di dalam Islam, kita disuruh membaca al-Quran dengan suara yang jelas dan betul. Bukan saja di dalam hati. Kita diajar dengan pelbagai hukum termasuk tajwid, tanwim dan idgham.

“Ini adalah hukum bunyi supaya kita membaca al-Quran dengan betul. Lantaran mukjizat al-Quran mempunyai seribu satu penawar kepada kesihatan tubuh kita,” katanya.Setiap penyakit ada ubatnya, melainkan apabila sudah tiba ajal kita tidak boleh berbuat apa-apa selain dan reda dengan ketentuan-Nya. Berpandukan ajaran di dalam al-Quran dan ayat pilihan,

Losyen Sejuta Khasiat Anugerah, ternyata menjanjikan kelebihan serta keistimewaan bagi membantu menyembuhkan sesuatu kemudaratan dengan izin Allah. 

Losyen berkenaan mengandungi herba tradisional seperti
ekstrak lengkuas,
limau  purut,
serai, minyak kayu putih,
halia,
daun  bidara dan
avocado. 

Malah, ia turut ‘ditenagakan’ dengan  ayat al-Quran sebanyak 30 juzuk yang dibacakan dalam keadaan sempurna selain penjagaan terhadap adab dan niat pembaca.  Ayat syifa’ dan doa khusus yang dibacakan selain 30 juzuk al-Quran untuk menghasilkan Losyen Sejuta Khasiat Anugerah ini seperti ayat ruqyah, ayat ruqyah jibril, ayat ruqyah nabawiyyah, selawat nabi dan doa syifa,’ selawat tafrijiyyah, pendinding al-Muawwizat, saiyidul istighfar (penghulu taubat), ayat kursi dan ayat pembatal sihir serta pukau. 

Sejak berada di pasaran, Losyen Sejuta Khasiat Anugerah ini berjaya merungkai masalah manusia yang selama ini menderita kerana sakit tertentu. Antaranya masalah keputihan, kitaran haid yang tidak menentu, membantu melangsingkan badan dan mendapatkan semula bentuk badan yang diidamkan. Haruman losyen itu juga cukup menenangkan hingga sesuai digunakan dalam apa jua keadaan sama ada di pejabat mahu pun majlis tertentu.

 Ciri-ciri losyen itu yang tidak melekit, halus, mudah meresap ke dalam kulit serta mempercepatkan kesan panas.

 Produk berkenaan boleh didapati pada RM26 bagi pengguna di Semenanjung Malaysia, dan RM31 bagi Sabah & Sarawak. 

Dulu di sangka hamil, kini badan semakin langsing menawan....

Rata-rata saya pergi orang pasti akan bertanya sama ada saya mengandung atau tidak. Memang saya akui saya mempunyai ramai anak, iaitu 6 orang dan usia saya belum pun menjangkau 40 tahun. Anak saya yang paling kecil sudah pun berusia 18 bulan, tetapi mungkin disebabkan perut saya yang masih buncit ini menyebabkan kenalan menyangka saya hamil lagi. Perempuan mana yang tak malu jika sentiasa diajukan soalan yang sama.Kadang kala saya berasa rendah diri dan malu jika berada di kalangan wanita yang kurus dan cantik. Bila tengok keadaan saya ini, memang saya tak salahkan orang kalau menganggap saya hamil. Selepas melahirkan anak saya yang bongsu ini, perut saya mengeleber dan buncit, kesan rekahan selepas bersalin serta selulit tidak juga hilang walaupun sudah mencuba pelbagai jenis produk. Saya akui disebabkan tidak mempunyai fizikal yang menarik, saya sentiasa berasa tersisih dan berfikiran negatif apabila berdepan dengan orang ramai.Sehinggalah bulan lepas saya terbaca tentang Losyen Sejuta Khasiat Anugerah yang diharapkan boleh membantu saya menangani masalah yang saya hadapi. Memang betul, saya mula menyedari perubahan ke atas perut saya setelah memakainya selama seminggu. Perut saya yang dulunya buncit dan berlemak kini semakin kempis, dan garis-garis coklat hitam yang terdapat di perut dan pinggang saya semakin pudar.Bukan itu sahaja, pinggang saya juga semakin ramping dan yang lebih menyeronokkan lagi saya sudah boleh memakai baju kebaya saya yang dibuat 3 tahun lepas! Setiap hari saya memang teruja untuk memakai losyen ini kerananya tahap kepanasannya yang enak dan teskturnya pun tidak melekit. Bau losyen ini pun seakan bau minyak wangi dan tahan lama. Bayangkan walaupun sudah seharian berada di pejabat, bau losyen ini tetap ada sehingga saya pulang ke rumah pada sebelah petang.Saya tak sangka dapat bertemu dengan Losyen Sejuta Khasia Anugerah ini kerana secara tak langsung telah mengembalikan keyakinan saya. Kini orang ramai bukan bertanya sama ada saya mengandung atau tidak, tetapi tentang rahsia atau petua saya mengekalkan bentuk badan saya walaupun sudah beranak 6!

Rasyidah Munir,
38 tahun, Rawang

Tiada ulasan:

Catat Ulasan