Instagram

Jumaat, 1 Februari 2013

TESTIMONI LIPSTIK COLLAGEN TREATMEN DHERS

Lipstick Collagen Treatment D'Herbs

RM 25.00

Bibir kering, gincu tidak tahan lama, mengelupas, sensitif, gelap dan tidak menarik jangan bimbang dengan gincu rawatan d’herbs anda akan memiliki bibir yang seksi, muggil serta kemerah-merahan secara semulajadi.

Fungsi :
1) Sebagai penyeri bibir semulajadi mengikut suhu badan dan darah
2) Melembabkan bibir yang kering dan merekah
3) Sesuai juga untuk bibir yang gelap akibat merokok dan faktor keturunan
4) Sesuai digunakan oleh lelaki dan wanita
5) Simpan di tempat yang bersuhu bilik (30′-35′C)

Testimoni :

Azira - Shah Alam
setelah mencuba lipstik rawatan ini masalah bibir merekah, mengelupas dan sensetif tiada lagi.. malah rakan2 saya geram melihat bibir saya yang seksi dan munggil.. saya akan menjadi pengguna setia produk ini.

Rina - Kuala Lumpur
bibir saya berwarna gelap dan kering..setelah mencuba lipstik collagen, bibir saya lembab dan berwarna merah jambu secara semulajadi.

TAmalina - yey yey nak cerita pengalaman saya sendiri menggunakan lipstick collagen treatment d'herbs ni bibir jadi lembab, munggil, bibir jadi penuh, dh terasa mcm mulut angelina jolie plak, seksi gituu...pastu yg syoknya bibir jd pink semulajadi.suka sgt & yg paling sy suka bibir jd licin je seolah2 mcm pakai scrub je kt bibir...

4 mei 2011 - "saya pakai lipstick collagen ni masa kat rumah, suami balik keje terus tegur.."aik apsal bibir merah seksi ni...geram tgk"....memang puas hatiii, suka betul saya..hehehehe"

1 mei 2011 -Puan Ros Rca said - akhirnya jumpa juga dgn lipstick yang sesuai dgn bibir saya ...happy sgt2. kalau sebelum ni bila pakai lipstick lain bibir kering n selalu sakit tapi bila guna lipstick collogen ni rasa lembab je bibir n macam letak minyak plak . warna pun tahan lama n kekal cantik walau duk kat panas n aircond...tq ye :):)

9 mei 2011 Mid Min - saya dh dpt smlam...best giler pkai lipstik tu...bibir x kering..kulit dh x mnglupas mcm biasa...tq lina..yg lg syok dh cuci bibir bersih pn...masih kemerah-merahan gitu...

11 mei 2011 Ira Akma said - salam klina.. huhu.. coey da lme ira xupdate lam fb babytomell nih..hurm..bz sgt2 duk abiskn lesen kete ngn moto.. erm.. sjak dpt hdiah LIPSTICK COLLAGEN TREATMENT arituh, tap2 ari ira pkai.. ALHAMDULILLAH,bibir ira mmg dri dlu xde mslh cam menggelupas ke tau pape saje.. cma kekadang bibir kering.. Jadi sejak pakai LIPSTICK COLLAGEN TREATMENT wah hti tsyg pun selalu puji y bibir nih nmpk merah,mungil n menawan... hurm..mmg puas hati dgn perubahan tuh.. mslh kering pon xde.. bibir sntiasa lembap.. :) n ira nk kgsi kt sni.. sejak pakai LIPSTICK tu,kalo nk kuar ke tau nk ke ofis ira xperlu dah nk touch up lip ni ngn gincu len..juz pkai LIPTICK CELLAGEN TREATMENT tuh je.. so dah jimat kt situ.. hehehe.. syukur sgt2.. TERIMA KASIH YE KLINA DGN REZKI HADIAH LIPTICK TUH...

18 mei 2011 Shasha Camelia -yeahhh..akhirnya brg yang dinanti dh sampai..lipstick collagen dgn senyuman bukak kotak amek lipstick tgk cermin..pakai2 je perghh mcm magic lak lipstick tu.dgn sekelip mata je bibir lembab.merah2 pink.huhuhuhu suke3...lama ku cari akhirnya jumpa juga yg sesuai..tq kak lina..x rugi beli..yg lain blum cube silakan cube.

Zuhaili Abd Razak~ kaklong: thnks hadiah kan aku lipstik ni...The Best la...masa pakai..lembap je bibir n lembut...aku kan suka pakai lipstik yg ikut warna darah mcm ni...slalunya lipstik mcm tu akan melekat dibibir sikit2 walaupun lepas dicuci...tapi lipstik colegen ni Tak..lepas dicuci dgn air, bersih je bibir....skrg ni, walau tak pakai, bibir dh rasa halusss je...i likeee...;-)syukur! blh hadiah lgi!!! hihihi ;-)Anda mungkin juga meminati:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan